onsdag 20 februari 2008

Tänk om man fick bli frisk..

Denna envisa förkylning vägrar släppa sitt grepp om oss!! :( Jättejobbig hosta kvar..men jag brukar alltid få en långdragen hosta efter förkylning..kan hålla på ett par månader..muntert..

Idag har Joanna o jag haft en riktigt härlig dag tillsammans, bara hon o jag, för Elina var hos Mummu. Hon har för den delen också haft en bra dag! Gissa vem som är stolt över att Mummu lär henne att sy!

Joanna o jag tog en lite lunch-vil..Vi sov faktist två timmar idag, det var skönt, känner mig som en ny människa!

Joanna råkade idag ut för nåt hemskt.. Hon kurade in sig i vår nya garderob med en aku ankka tidning, efter en liten stund kommer hon springandes i vild panik, när det blir riktigt kris skriker hon ljudlöst..o det hände idag.. och efter en stund i mammas famn sansar hon sig o skriker det var ett spöke!! ETT SPÖKE!!!
Det är bara det att vi har en sån där automatisk lampa med rörelsedetektor i garderoben..så när hon suttit där ett tag o läst sin tidning släcktes lampan.................................

Ja,o förden som undrar så skulle bäbisen ha kommit idag ;) Men vi lugnar oss ett tag till :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till badkaret! Du ska se att det varma vattnet som du säkert kommer ösa över magen VARJE kväll nu, sätter fart på bebisen!
Synd att jag missade dig idag, men det kommer ju fler tillfällen.