onsdag 23 april 2008

Pappas nya leksak


Den här bilden ska påminna Jörgen om att han ska handla sättpotatis innan han åker hem imorgon! Och kommer han inte ihåg det, så kan väl någon på jobbet påminna honom ifall ni läser det här ;)

Imorgon är det elddop för mig. Ska vara hos veterinärskan med Tösen klockan 8 i morgon bitti... Det kan bli spännande..

Men jag tänker fuska! Jag tänker ut något ungarna inte kan motstå o så lovar jag att vi stannar på ICA på hemvägen o handlar :) :)

Idag då? Nå, jag har handlat medicin åt tjuren, o genast mådde han bättre! Det räckte med att ta hem det! Snacka om verkningsfullt!!

Hämtade också hem min sadel från sadelmakaren, omstoppad o fin, som ny kan man säga!

O jag har en känsla av att hon tog fel betalt av mig, för lite alltså.. Undrar just om jag är jättedum om jag inte säger nåt?? Nää..jag minns ju inte riktigt vad det skulle kosta..men var beredd på mer..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jordfräs är kul! Jag har tre säckar sättpotatis som ligger på förgroning sedan några veckor. Har glömt att kolla till dem, får gå och göra det idag.
Mitt muslirecept hittar du på min gamla blogg, under etiketten recept. Men här är adressen:
http://minigrisen.blogspot.com/2007/10/musli.html
Kramizz