tisdag 8 juli 2008

Ryggont

Nu ska jag klaga på min onda rygg.. Nån sorts inflamation, känns lagom kul, jag har ju några småttingar att bära på. O så har jag tänkt att fylla på jordgubbsföråden imorgon igen.. Då krävs det en frisk rygg!!!

Jag kokade jordgubbssaft..o blev megabesviken, det smakade bara blask som Per-Plof brukar säga. Nästa gång fyller jag på med vinbär så det blir lite drag!!!! Man kan inte var bäst jämt.. :)

Håller också på med packning inför fredagen, då ska vi ta våran husvagn o ge oss norrut, första stoppet blir Skara Sommarland!
Sedan E-tuna, Strängnäs o Sunansund :) Ni som bor kring ovannämnda orterna kan ju försöka passa på o boka in en träff om ni vill..!
Det är ju inte nådigt med grejer, o så alla extragrejer på det..och extragrejer till extregrejerna osv....

3 kommentarer:

Fake cake sa...

Hej!

Va kul du hittade till mig:) är så glad att träffa andra djurintresserade folk. Ni har kor o hästar? något mer tro?
Spännande med travhästar. Tittar snart hit igen//Kram Lotta

Anonym sa...

Jaha, då har du varit och plockat igen då ;). Jag sticker dit i helgen tänkte jag. Ha en underbar skön semestertur!

Anonym sa...

Synd att saften inte blev ngn höjdare... Jag gjorde godaste saften någonsin igår (enl familjen här iaf, jag som inte ens gillar saft ngt nämnvärt drack flera glas) Blandade jordgubbar och klarber, gudomligt! (jordgubbar och rabarber gick inte heller av för hackor, tack för tipset!)