söndag 3 augusti 2008

Sista dagen innan jobbet börjar



För Jörgens del, och för min kusin Kai för den delen med. Han kom tillbaks ikväll. Han ska jobba hela månaden på autokaros igen.

Vi kommer att sakna pappa här hemma, hela dagen!! Nu är vi ju jättebortskämda med att ha honom hemma. Vi önskar att han vore hemma för alltid!!!
Hur dumt som helst egentligen att föräldrar måste åka hemifrån, ibland önskar jag att det vore för i tiden istället..att pappa åkte ut i skogen eller jobbade ute på åkermarken..så han iallafall kommer hem och äter eller jag kunde skicka ungarna med pappas matlåda..

Ikväll har jag gjort en prototyp på en bomlös sadel till Tösen. Har t.o.m. provridit..det ska nog funka bra.. lite skumgummi och lammskinn på det där så blir det bra!
Både Tösen och jag är ju rätt så runda så vi tänkte dra ner på vikten genom att skippa sadeln, smart va ;)

2 kommentarer:

Linda Färnevik sa...

Jag vet, det är samma sorg här! (Alam t.o.m. kräks av sorg;-)) Hade också velat ha honom hemma i skogen eller på åkern. Ja inte din gubbe då förstås, utan min egen!

Anonym sa...

Mjo.. jag e lyckligt lottad jag! Kram