söndag 24 februari 2008

Lammkotletter är bra gott!

Särskillt dom hemmagjorda. Har ikväll gottat oss med grillade lammkotletter med klyftpotatis. Det är synd om oss..en fattig månad får vi äta kött varje dag... Imorgon ska jag köpa fisk :)

Hade på schemat idag att baka bröd..men det är mycket godare med amerikanska chokladmuffins med valnötter och glasyr... *skäms lite*

Filippa var här idag och lekte med Joanna, dom är bästisar, dessvärre hade Joanna precis somnat så jag fick väcka henne så att hon inte var riktigt iform, men hon var glad av att träffat Filippa iallafall.

Nu väntar jag på at det ska bli onsdag innan vi åker till Skövde.. På onsdag morgon ska Tösen till veterinären på morgonen, så det vore skönt att ha det avklarat innan bäbisen kommer!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hallå älskling!
Du vet väl att jag läser varje dag, du är ju min idol!!! Hoppas snart att bebben kommer, jag är sååå nyfiken! Har du fått paket idag (måndag)?
Kram från 1/2 Åsa