tisdag 26 februari 2008

Usch vad det regnar

Jag trodde att det skulle vara slut med det nu..men inte då :(

Idag har Linda och Alma varit på besök. Alma är ungefär lika gammal som Joanna. Tjejerna visade glatt alla sina djur och Alma ville gärna ta ett dopp i dammen..Elina har varit lite bekymrad över det...

Gjorde en insatts för hushållet idag och åkte till Willys o storhandlade.. Jag är ingen rasist,men jag tycker ändå att det känns lite kusligt att gå o handla i en affär och bara höra utländska hela tiden..I lilla Falköping! Nästan som man vore utomlands!

Nu har jag släpat hem tonvis med mat också.. Så nu kan väl bäbisen vara god och ta sig ut snart?

Fast när han ändå väntat så här länge så kan han väl vänta tills helgen.
Imorgon ska ju jag till veterinären med Tösen och torsdag-fredag är Jörgen på kurs. Jag lovade at han fick det, vi klarar oss nog.

Inga kommentarer: