söndag 15 juni 2008

Halsont och annat elände..

Nu har jag ont i halsen, datorn med, den har fått spyware. Så ifall det inte blir mycket skrivet så finns det en anledning...
Få se när var och hur vi ska få det åtgärdat. Jag vet imnte riktigt vad det innebär för våran del.. Nån kanske försöker hacka sig in för att se bilder på våran Alfred???

Idag har vi varit på banan och kört "fort" med ponnysarna. Dom var duktiga, även om det fattades 10 sek. för att kunna kvla dom, MEN HALÅ! Det var ju första gången!! Och aldrig har jag åkt så sakta på en travbana *tokskrattar* Det var roligt!

Har nu kollat upp, det kan bli aktuetllt med slakt om 14 dagar. Så ni som anmält intresse för kött kan väl hojta till nu.. för snart går täget... Förutsatt vi lyckas få in dom så klart...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi är nog intresserade av lite kött (pris?), förutsatt att vi slipper galna-ko-sjukan. =) Med tanek på era kors beteende menar jag, nog fasen är de galna alltid?! =)

Anonym sa...

Hahahha.. jag förstår problemet med Alfred! Men han borde ju vara lite tamare nu, eller?!
Vi har kött... typ 70 st. nötfärspåsar i frysen. Kram

Anonym sa...

Jag har ju kännt Alfred i halva hans liv, alltså 5 mån, och ärligt talat så har han aldrig gått sådär jättemkt framåt i utvecklingen, sas. Visst, från början låg han i ett hörn och skakade, men efter ngn månad kom han fram, tog godis ur handen och man kunde klappa på honom när man hade mat. Sedan dess... Ja, då har det inte hänt ngt egentligen, tyvärr...