onsdag 12 november 2008

Tänkte jag kunde passa på att visa lite fler gamla bilder..

Ni som inte vet, vi flyttade hit till Rosendalen från Eskilstuna för drygt tre år sedan. Här visar jag lite bilder jag hittat från Årbylund. Bilderna är tagna 5 år innan vi flyttade.. Så lite mer renovering och målning hade vi hunnit efter dom här bilderna. Bla. lyfte vi taket på boningshuset så att det blev två våningar!
Och så saknas våra uteboxar också..och en del trädgårdsgrejer.. Men håll till godo ! ;)




Jättestora lönnen som finns precis utanför huset saknar jag verkligen! Den var helt sagolik att slänga sig under för ett litet lunchvil, både tokvarma sommardagar och i regn. På vintern lyste vi upp det här jätteträdet med en lampa nerifrån, så effekfullt!
Lillstugan rakt fram, till vänster stallet och bakom det byggnaden med bastu och gäststuga.

Här syns ju även min gamla hund. Zorro. Min hjälte! Stallet till vänster, lösdriften har jag bakom ryggen där jag står med kameran.



Lite hästar...



Lösdriften

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att få se! Kram