lördag 16 januari 2010

Omni vill unna er...

Nånting underbart...

Jag brukar sällan eller aldrig unna mig så mycket av onödigt och lyxigt.. Men nu gjorde jag åt en halv eftermiddag och en hel kväll bara på lyx, lugn o ro...
Jag och min kompis tillika kusin började lite lätt med massage, jag blev precis vimmelkantig och satt sedan i vilorummet en stund och samlade ork.. Är man inte van att slappna av för mycket..kommer all världens trötthet fram allt på en gång när man väl slappnar av ordentligt..

Orkade knappt få upp armarna för att duscha sen...... Haha.. Det var otroligt!

Sen satte vi lite mer fart och simmade omkring i äventyrsbadet och jag fick kusinen i vattenrutchkanorna och vi skrattade som småungar så att det förmodligen ekade i hela huset.. men det var roligt!

När vi var klara där gick vi tillbaks till relaxen och ägnade oss åt dom olika bastuna. Vilken lycka förr ett par finnar! Däremellan tog vi oss ett dop i utomhuspoolen ochhade det bara hur underbart som helst!
Innan vi gick låg vi ett tag på hamam-stenen med risk för att somna... En stor platta som var 65 grader varmt .. Där låg vi o väntade på att den där stora skalliga killen som skötte aufguss-bastun skulle komma med en gigantisk stekspade och vända på oss ;)

Kvällen avslutades med lite mat på en libanesisk ställe.. Gott är bara förnamnet!

2 kommentarer:

Desirée sa...

Låter helt underbart :)

ÅsaiÖssjö sa...

Det finns ingen i hela världen som jag unnar det mer än dig! Puss