söndag 20 april 2008

Sett min brorson idag!

Han var nog den minsta människa jag sett.. Eller inte nog, han är defintivt den minsta jag sett..Oj,oj så liten, hur ska han bli stor o stark om några år ;)

Jag presenterar en bild av honom en annan dag...Just nu minns jag inte vart jag lagt kameran..o vill inte leta just nu..

Tog kort på honom och Miina på köksbordet, jämfört med honom ser hon ut att kunna börja skolan till hösten..

Men så lik brorsan han var annars, snacka om en Jimmy miniatyr, det är definitivt inte brevbäraren som varit framme !

Jag passade på att glo lite på deras uppsättning av gamla hästredskap som jag har planer på att provköra med..Dom har ett helt gäng!
Ska nog släpa hem någon kälke och undrar just om Tösen orkar dra en enskärig plog? Kanske om Jörgen plöjer först med traktorn.................. En potatiskup fanns det också och diverse harvar.
Nu hoppar inte Jörgen högt av glädje, det finns nämligen en hel del arbete på dom förståss innan dom är användbara..

Inga kommentarer: