söndag 8 februari 2009

Rätt svar

Jajamen, visst är det en lavemangs.grej, alldeles riktigt!
Jag såg det en gång vid Malmköpings Värdshus, dom hade ett museum med sjukhusmiljö. Kockums hade alla sjukhus-prylar i blått och vitt. Jag har en burk med lock också, den har jag kryddpåsar i.

Ja, och första priset är ju givet! Det blir en provbehandling...Nä..nej, det kan vi ju inta ha.. :)
Jag skickar nånting till fikat till Guba. Jag tror att jag även tar till mig det här med att ställa diskborstar i den, det lät rätt så okej.
Men Göran måste ju bara få ett hedersomnämnande för det mest fantasifulla förslaget. Ett gott skratt förlänger livet har jag hört;)

4 kommentarer:

Göran sa...

Å jag som var helt övertygad om att min gissning var mittiprick.
Men ett hedersomnämnande anser jag smäller minst lika högt:-)
Bugar o tackar

guba sa...

Något till fikat, spännande!

Anonym sa...

Hur i hela friden ska den användas ?? /Malin

Familjen Andersson sa...

Precis som Guba beskrev i kommenaren på förra inlägget :)